Етикети

, , ,

Хората, които се занимават с директни продажби, знаят много добре, че понякога и една единствена неправилно подбрана дума може да срине продажбите тотално. И обратно- промяната на една единствена дума (в заглавието например) може рязко да увеличи продажбите.

ЧЕТИРИТЕ ЗАДАЧИ НА КОМЕРСИАЛНИЯ ТЕКСТ

1. Той ТРЯБВА да привлече вниманието на читателя. Вашето заглавие трябва да прикове погледа на читателя и да го въвлече в текста. То трябва да подейства като шамар, като удар между очите. Читателят трябва да спре за момент и да прочете всичко онова, което искате да споделите с него.


2. Текстът сам по себе си ТРЯБВА да задълбочи интереса на читателя. Историята, която разказвате, трябва да е увлекателна. Колкото по- навътре навлиза читателят, толкова по- голяма е вероятността той да купи нещо от вас.

3. Текстът ви ТРЯБВА да събуди желание за покупка. Той трябва логично и достоверно да опише продукта, но успоредно с това трябва да възпламени желанието на читателя да се сдобие с този продукт.

4. Текстът ви ТРЯБВА да тласне читателя към покупка. Нужно ви е ДЕЙСТВИЕ! Накарайте ги да щракнат върху бутона за поръчки! Добрият текст е в състояние да свърши всичко това.

Често срещани грешки са:

  • ненужно скъпи брошури, диплянки, сайтове и пр.
  • пренебрегват се продажбите и клиентите.
  • пишат се рекламни текстове, без изобщо да се знае как се прави това.
  • използват се до болка познати клишета, изгубили своето въздействие

При това с малко повече усилия, с помощта на професионалисти, бихте могли да постигнете значителни финансови резултати. Един такъв ход би могъл да съживи целия ви бизнес.

Помислете, преценете и действайте!

Живко Славчев

www.HIToferta.com