Етикети
20% от нещата, които правим създават 80% от резултатите ни, а другите 80% създават само 20%
Какво би могло да означава това?
80% от нашата работа – това е загуба на сила, време и пари. Освен това, тъй като нашите действия са свързани с други хора, ние губим време, усилия и пари на други хора.
Но в бизнеса тъпия и упорит труд не се заплаща. Търсят се силните решения – решения които решават проблеми, кат0 пестят нашето и чуждото време, усилия и пари.
Силни решения има навсякъде, и то не едно. Но човек не вярва в това, и влиза в капана на рутината, и се наслаждава на поредния пристъп на работохолизма.
Ако човек не вярва, че силно решение има, той не го търси и не го НАМИРА.
Какво трябва да означава това за вас?
Най-напред – че отговорноста за сегашното положение на вашия бизнес е ваша. Каква друга би била причината във време на ‘криза’ някои да стоят и да се оплакват , а други да удвояват и умножават доходите си. Може пък, всичко да е въпрос на късмет (за проба, питайте някой, който се е не е успял, и се е отказал).
На всеки му се иска той да е прав, той да е най-умен (на мен също), но реалноста и фактите показват най-точно.
Което пък води до това, че популяризирането на вашата марка, продукт или услуга , си е ваша работа. Дотук е ясно?
Резултатите, също са ваши. За пример – рекламната агенция, чиито услуги ползвате, гарантира ли ви, че с нейните плакати, флаери, визитки, уебдизайн, или каквото точно ползвате, ще удвоите вашите доходи?
НЕ?!?
Значи, остава ви методът проба-грешка-проба-резултат, за да го постигнете.
Остава ви да намерите тези 20% , които дават максимален резултат, и да ги повтаряте, повтаряте, повтаряте, като спрете да правите това което хаби вашите ресурси.
ЖИВКО СЛАВЧЕВ